Webinaari: Asumisturvallisuus ja pelastussuunnitelma taloyhtiössä

06.05.2021 klo 17.30

Taloyhtiön ja sen asukkaiden turvallisuutta varten vaaditaan pelastussuunnitelma asuinrakennuksiin, joissa on vähintään kolme asuinhuoneistoa. Pelastussuunnitelman avulla parannetaan taloyhtiön varautumista tunnistamalla keskeiset riskit ja määrittämällä toimenpiteet niiden hallitsemiseksi sekä ohjeistamalla toimimaan oikein vaaratilanteissa.

Kiinteistöliitto järjestää yhteistyössä Helsingin Pelastusliitto HELPEn kanssa webinaarin asumisturvallisuudesta ja taloyhtiön pelastussuunnitelmasta. Kouluttajana toimii Anja Aatsinki.

Koulutus kestää noin tunnin.

Ilmoittautumisen jälkeen saat vahvistusviestin, jonka lopussa on osallistumislinkki.

Webinaari on internetissä toteutettu verkkoluento, johon osallistujat liittyvät omalta tietokoneeltaan, älypuhelimeltaan tai tabletiltaan paikasta riippumatta. Osallistumiseen ei tarvita mitään maksullisia ohjelmistoja. Äänentoistoa varten on oltava kaiutin tai kuulokkeet. Mikrofonia tai videokameraa ei tarvita. Webinaarit ovat jäsentalojen edustajille maksuttomia ja ovat avoimia kaikille jäsentaloyhtiöille koko Suomen osalta.