Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta – katsaus isännöitsijöille

13.12.2022 klo 13.00 Sokos Hotel Vaakuna

Ajankohtaista kiinteistöjuridiikasta - katsaus isännöitsijöille - koulutus tiistaina 13.12. klo 13.00-14.30 Sokos Hotel Vaakunassa (Koskikatu 4, Rovaniemi) Tokka- kokoustilassa.

Ennen koulutusta, klo 12 - 13, tarjoillaan lounas ravintola Amarillossa. Lounaan jälkeen siirrymme Vaakunan kokoustila Tokkaan.

Kouluttajana toimii Kiinteistöliiton lakimies Anna-Emilia Kuisma.

Koulutuksen sisältö:

Onko tiedossasi muuttunut yhtiökokoussääntely ja sen vaikutukset yhtiökokousten pitoon? Miten asunto-osakeyhtiölaki on muuttumassa esteettömyyttä parantavien osakasmuutostöiden ja kestävää kehitystä tukevien uudistusten osalta? Hallitsetko, miten energiansäästötoimenpiteistä päätetään asunto-osakeyhtiöissä?

Ilmoittautumiset 2.12.2022 mennessä.

Tervetuloa!

Jos sinulla on tarve osallistua koulutukseen etäyhteydellä, olisitko yhteydessä kati.ylivirta@kiinteistoliitto.fi

Noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Tiedotamme mahdollisista muutoksista ilmoittautuneille sähköpostitse.