Lapin Taloyhtiöpäivä 2023

Paikka: Santa's Hotel Santa Claus, Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi
Tapahtuma-aika: Maanantaina 9.10.2023 klo 13 - 19

Kiitos osallistumisestasi Lapin Taloyhtiöpäivään 9.10.2023!

Tavataan taas ensi vuoden tapahtuman merkeissä 9.10.2024.

Kuvagalleria

Seminaarien aineistot löydät seuraavista linkeistä:

Ajankohtaista lakiasiaa taloyhtiöille, Matti Pulkamo

Taloyhtiöiden lämmitysratkaisuja, Petri Pylsy

Nousevatko vakuutuskorvaukset Amerikan malliin, Antero Miikki

Taloyhtiöiden energiatehokas arki ja ylläpito, Petri Pylsy

Lapin Taloyhtiöpäivä on Lapin alueen taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille muillekin taloyhtiöasioista kiinnostuneille tarkoitettu maksuton messu- ja seminaaritapahtuma

Tapahtumassa kohtaavat taloyhtiöiden toimijat sekä kiinteistöalan asiantuntijat ja palveluntarjoajat. Taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät, kiinteistöalan toimijat sekä taloyhtiöasioista kiinnostuneet kokoontuvat tapahtumaan keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja päivittämään osaamistaan sekä tutustumaan näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiinsa palveluihin.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen

Tapahtumassa voi vierailla haluamanaan aikana tai viipyä vaikka koko tapahtuman ajan! Tapahtumassa on tilaa 200 vieraalle. Kahvia ja pientä naposteltavaa tarjoillaan klo 13 (90 ensimmäiselle) ja klo 16 (90 ensimmäiselle).

Ilmoittaudu tästä linkistä mukaan!

Tule mukaan tapahtumaan hankkimaan hyödyllistä taloyhtiötietoa ja käytännön vinkkejä! Messuvieraiden kesken arvotaan 15 kpl Taloyhtiön pieni tilinpäätösopas- kirjasia.

Tapahtumassa on tarjolla kahvia ja pikkupurtavaa.

Tapahtumassa tallennetaan kuva- ja videomateriaalia tapahtuman ja Kiinteistöliitto Lapin hallinnoimille markkinointikanaville, sosiaaliseen mediaan sekä verkkosivuille. Osallistumalla tapahtumaan hyväksyt, että kuvasi saattaa näkyä edellä mainituilla kanavilla.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kiinteistöliitto Lappi ry ja Kiinteistömedia Oy. Taloyhtiöpäivä- tapahtumia järjestetään Kiinteistöliiton alueyhdistysten toimesta ympäri Suomea. Lapin Taloyhtiöpäivä järjestettiin ensimmäisen kerran myös Rovaniemellä vuonna 2021.  Tapahtumaan osallistui vuonna 2022 yli 160 taloyhtiöasioista kiinnostunutta vierailijaa.

Ohjelma Lapin Taloyhtiöpäivä 2023

Näyttely on avoinna klo 13.00 - 18.15

Seminaarien kuvaukset

Muutokset mahdollisia.

Huoneistotietojärjestelmän ja osakeluettelon siirron apuklinikka näyttelypisteellä numero 13

Osakeluetteloiden siirto tulee tehdä vuoden 2023 loppuun mennessä - tervetuloa huoneistotietojärjestelmän ja osakeluettelon siirron apuklinikalle Lapin Taloyhtiöpäivään

Maanmittauslaitoksen asiantuntijat tarjoavat tapahtumassa henkilökohtaista opastusta ja neuvontaa taloyhtiösi osakeluettelon siirrossa huoneistotietojärjestelmään. Klinikasta on hyötyä erityisesti pienille taloyhtiöille, jotka eivät ole vielä siirtäneet taloyhtiönsä osakeluetteloa huoneistotietojärjestelmään, ja jotka eivät käytä isännöintitoimistoa.

Varaa aika omaan neuvontatuokioon tapahtumailmoittautumisen yhteydessä. Paikkoja on rajoitetusti. Ilmoittautuminen päättyy torstaina 5.10.2023..

Mikäli neuvontatuokioiden ajat loppuvat, ilmoittaudu Maanmittauslaitoksen järjestämään ”Näin siirrät osakeluettelon” -verkkokoulutukseen 17.10. tai 14.11. Lisätietoja webinaareista saat seuraamalla Maanmittauslaitoksen Tapahtumat ja koulutukset -nettisivua. Tapahtumat päivittyvät sivulle syyskuun aikana.

Huom! Ennen kuin tulet apuklinikalle siirtämään osakeluetteloa, huolehdi, että nämä asiat ovat kunnossa.

Ota opastukseen mukaan omat pankkitunnukset. Opastus kestää 45 minuuttia.

Lakiklinikka palvelee klo 15.10 - 16.30 näyttelypisteellä numero 2

Lakiklinikalla syvennytään seminaarissa klo 14.15 - 15.00 käsiteltyihin sekä muihinkin taloyhtiöitä koskeviin ajankohtaisiin lakiaiheisiin. Lakiklinikalla asiantuntijana toimii Matti Pulkamo, Asianajotoimisto Pulkamo Oy.

Energiaklinikka palvelee klo 16.45 - 17.45 näyttelypisteellä numero 2

Energiaklinikalla jatketaan ja syvennetään seminaarissa klo 15.45 aloitettua aihetta Taloyhtiöiden lämmitysratkaisuja. Energiaklinikan aiheina mm. Huomioita ja vaikutuksia esim. maalämpö sekä poistoilman lämmöntalteenotto kerrostalossa sekä Onko avustuksia tarjolla? Energiaklinikalla asiantuntijana toimii Petri Pylsy, Kiinteistöliitto.

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.