Lapin Taloyhtiöpäivä 2024

Paikka: Santa's Hotel Santa Claus, Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi

Tapahtuma-aika: Keskiviikkona 9.10.2024 klo 14 – 19

Lapin Taloyhtiöpäivä on Lapin alueen taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille muillekin taloyhtiöasioista kiinnostuneille tarkoitettu maksuton messu- ja seminaaritapahtuma.

Tapahtumassa kohtaavat taloyhtiöiden toimijat sekä kiinteistöalan asiantuntijat ja palveluntarjoajat. Taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät, kiinteistöalan toimijat sekä taloyhtiöasioista kiinnostuneet kokoontuvat tapahtumaan keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja päivittämään osaamistaan sekä tutustumaan näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiinsa palveluihin.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen

Tapahtumassa voi vierailla haluamanaan aikana tai viipyä vaikka koko tapahtuman ajan! Tapahtumassa on tilaa 200 vieraalle. Kahvia ja pientä naposteltavaa tarjoillaan klo 14 ja klo 17.

Ilmoittautuminen avataan elokuussa

Tapahtumassa on tarjolla kahvia ja pikkupurtavaa.

Tapahtumassa tallennetaan kuva- ja videomateriaalia tapahtuman ja Kiinteistöliitto Lapin hallinnoimille markkinointikanaville, sosiaaliseen mediaan sekä verkkosivuille. Osallistumalla tapahtumaan hyväksyt, että kuvasi saattaa näkyä edellä mainituilla kanavilla.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Kiinteistöliitto Lappi ry ja Kiinteistömedia Oy. Taloyhtiöpäivä- tapahtumia järjestetään Kiinteistöliiton alueyhdistysten toimesta ympäri Suomea. Lapin Taloyhtiöpäivä järjestettiin ensimmäisen kerran myös Rovaniemellä vuonna 2021.  Tapahtumaan osallistui vuosina 2022 ja 2023 160 taloyhtiöasioista kiinnostunutta vierailijaa.

Ohjelma Lapin Taloyhtiöpäivä 2024

Näyttely on avoinna klo 14.00 - 18.00

Seminaarien aikataulu ja aiheet varmistuvat kevään aikana.

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Messuvieraille

Ilmoittautuminen Lapin Taloyhtiöpäivään avataan elokuussa 2024.

Tapahtuman seminaarien aiheet ja aikataulut julkaistaan keväällä 2024.

Näytteilleasettajat

Yritykset:

Ilmoita yrityksesi kiinnostus näytteilleasettajaksi vuodelle 2024.

Näytteilleasettajayritykset 2024 päivitetään alle:

Kati Ylivirta, kati.ylivirta(at)kiinteistoliitto.fi,