Lapin Taloyhtiöpäivä 2022

Paikka: Hotel Santa Claus, Korkalonkatu 29, 96200 Rovaniemi
Tapahtuma-aika: Maanantaina 10.10.2022 klo 13.30-19.00

Kiitos osallistumisestasi Lapin Taloyhtiöpäivään 10.10.2022!

Tavataan taas ensi vuoden lokakuussa.

Kuvagalleria

Seminaarien aineistot löydät seuraavista linkeistä:

Aurinkosähkö taloyhtiössä TULOSSA

Kunnossapitovastuut taloyhtiössä

Ajankohtaista taloyhtiön ja hallituksen
vakuutuksista, hallituksen vastuu ja riskit

Kiinteistön suunnitelmallinen kunnossapito

Kiinteistöliitto Lappi ry järjestää yhdessä Kiinteistömedia Oy:n kanssa ”Lapin Taloyhtiöpäivä 2022” -tapahtuman 10.10.2022. Taloyhtiöpäivä- tapahtumia on järjestetty aiempina vuosina ympäri Suomea ja vuonna 2021 ensimmäisen kerran myös Rovaniemellä, jolloin tapahtumaan osallistui melkein 120 taloyhtiöasioista kiinnostunutta vierailijaa.

Lapin Taloyhtiöpäivä on Lapin alueen taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille muillekin taloyhtiöasioista kiinnostuneille tarkoitettu maksuton messu- ja seminaaritapahtuma. Taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät sekä muut kiinteistöalan toimijat kokoontuvat tapahtumaan keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja päivittämään osaamistaan sekä tutustumaan näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiinsa palveluihin.

Tapahtuma on kaikille avoin ja maksuton, mutta vaatii ennakkoilmoittautumisen. Tapahtumassa on tilaa 200 vieraalle!

Osallistujien kesken arvotaan 6 kpl Taloyhtiön energiatehokkaat lämmitysratkaisut- kirjoja. Tule mukaan tapahtumaan hankkimaan hyödyllistä taloyhtiötietoa ja käytännön vinkkejä!

Tapahtumassa on tarjolla kahvia ja pikkupurtavaa.

Tapahtumassa tallennetaan kuva- ja videomateriaalia tapahtuman ja Kiinteistöliitto Lapin hallinnoimille markkinointikanaville, sosiaaliseen mediaan sekä verkkosivuille. Osallistumalla tapahtumaan hyväksyt, että kuvasi saattaa näkyä edellä mainituilla kanavilla.

Ohjelma Lapin Taloyhtiöpäivä 2022

Näyttely on avoinna klo 13.30 - 18.15

Näytteilleasettajien tietoja päivitetään sivupalkkiin kohtaan Näytteilleasettajat.

Seminaariohjelma

Muutokset mahdollisia.

Huoneistotietojärjestelmän ja osakeluettelon siirron apuklinikka

Osakeluetteloiden siirron aika taloyhtiöissä on nyt - tervetuloa huoneistotietojärjestelmän ja osakeluettelon siirron apuklinikalle Lapin Taloyhtiöpäivään

Maanmittauslaitoksen asiantuntijat tarjoavat tapahtumassa henkilökohtaista opastusta ja neuvontaa taloyhtiösi osakeluettelon siirrossa huoneistotietojärjestelmään. Klinikasta on hyötyä erityisesti pienille taloyhtiöille, jotka eivät ole vielä siirtäneet taloyhtiönsä osakeluetteloa huoneistotietojärjestelmään, ja jotka eivät käytä isännöintitoimistoa.

Varaa aika omaan neuvontatuokioon tapahtumailmoittautumisen yhteydessä.

Huom! Ennen kuin tulet apuklinikalle siirtämään osakeluetteloa, huolehdi, että nämä asiat ovat kunnossa.

Lakiklinikka palvelee klo 16.30 - 17.45 näyttelypisteellä numero 2

Seminaarin Kunnossapitovastuut taloyhtiössä jälkeen avautuu lakiklinikka näyttelypisteelle numero 2. Lakiklinikalla asiantuntijana toimii asianajaja Matti Pulkamo Asianajotoimisto Pulkamo Oy:stä.

Lakiklinikalla käsitellään yksityiskohtaisemmin mm. osakkaan tekemiä muutostöitä ja niiden mahdollisesti aiheuttamia vahinkoja, urakoitsijoiden vastuuta, taloyhtiön kunnossapitovastuun sisältöä ja tilanteita, joissa osakas ei ole ryhtynyt toimeen, vaikka on havainnut huoneistossa esimerkiksi vesivuodon. Klinikalla lyhyitä muutaman minuutin alustuksia ja kunkin alustuksen jälkeen keskustelua aiheesta.

Tarjolla tietoa ja neuvontaa uusiutuvasta energiasta ja energiatehokkuudesta

Tule keskustelemaan energia-asioista Alueellisen energianeuvonnan pisteelle

Alueellinen energianeuvonta tarjoaa maksutonta tietoa ja neuvontaa uusiutuvasta energiasta ja energiatehokkuudesta kuluttajille, taloyhtiöille, kunnille ja yrittäjille Lapissa. Jaamme myös valtakunnallisen energiansäästökampanjan materiaaleja. Lämpimästi tervetuloa keskustelemaan energiasta!

Treenaa lajittelutaitoa Napapiirin Residuumin pisteellä

Tule harjoittelemaan lajittelua Napapiirin Residuumin pisteelle ja saat pienen palkinnon!

Nyt on erityisen hyvä hetki treenata lajittelutaitoja, kun bio-ja pakkausjätteiden keräysvelvoite laajenee uudistuneen jätelain myötä koskettamaan yhä suurempaa osaa kuntalaisia. Pisteellä voit esittää kysymyksiä jätelakiuudistuksesta, kodin jätehuollosta ja lajittelusta. Pisteellä on myös jaossa paperisia lajitteluohjeita.

Tervetuloa!

Pidätämme oikeuden muutoksiin.