PERUTTU Kurtturuusun ja muiden haitallisten vieraskasvien tuomat ongelmat ja niistä koituvat velvoitteet taloyhtiöille

28.09.2021 klo 17.00 Hotel Santa Claus, 2. krs

Kurtturuusun ja muiden haitallisten vieraskasvien tuomat ongelmat ja niistä koituvat velvoitteet taloyhtiöille- luentosalikoulutus tiistaina 28.9. klo 17.00-19.30 Hotel Santa Claus (Korkalonkatu 29, Rovaniemi) kokoustiloissa 2. kerroksessa. Koulutukseen on mahdollista osallistua myös etäyhteydellä.

Tule kuulemaan, mitä ongelmia haitalliset vieraskasvit aiheuttavat, ja miten ja miksi ne tulisi omasta taloyhtiöstä hävittää. Paikalla vieraskasviasiantuntija kertomassa mm. kurtturuusun ja lupiinin hävittämisestä ja niihin liittyvästä lainsäädännöstä.

Kurtturuusun kasvatuksesta tulee kiellettyä 1.6.2022 jälkeen ja taloyhtiöiden onkin nyt syytä havahtua hävittämistoimenpiteisiin.

Asiantuntijana toimii Johanna Konttila, projektikoordinaattori, Lapin Maa- ja kotitalousnaiset ry.

Koulutus on maksuton Kiinteistöliitto Lappi ry:n jäsentaloyhtiöiden edustajille. Muille koulutuksen hinta on 30 €.

Ilmoittautumiset paikan päälle koulutukseen 20.9.2021 mennessä. Etäyhteysilmoittautuminen 27.9. mennessä.

Etäyhteydellä osallistuville lähetetään sähköpostitse Teams- linkki tapahtumapäivänä.

Kahvitarjoilu 16.45. Tervetuloa!

Seuraamme koronatilannetta ja noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Koulutusten osallistujamääriä on rajattu siten, että turvavälien pito tarvittaessa onnistuu. Tiedotamme mahdollisista muutoksista ilmoittautuneille sähköpostitse.