Juha Kauhanen jatkaa Kiinteistöliitto Lappi ry:n hallituksen puheenjohtajana

Julkaistu: 22.05.2024

Kiinteistöliitto Lappi ry:n varsinaisessa kiinteistöyhdistyksen kokouksessa 21.5.2024 oli edustettuna 25 jäsentä.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat. Hallituksen esitykset hyväksyttiin yksimielisesti. Varsinainen kiinteistöyhdistyksen kokous päätti jäsenmaksuista 2025 hallituksen esityksen mukaisesti.

Kiinteistöliitto Lappi ry:n hallituksen puheenjohtajaksi valittiin Juha Kauhanen ja varapuheenjohtajaksi Heikki Jänkälä. Hallituksen jäseninä jatkavat Juha Seppälä, Riitta Talviaho, Elli Köpman, Tarja Räisänen ja Aulikki Harju.

Kokousasiakirjat ja hallituksen esitykset löytyvät jäsensivuilta.