Liitä taloyhtiösi jäseneksi

Kiinteistöyhdistyksen jäseneksi - ja sitä kautta Kiinteistöliiton jäseneksi - voivat liittyä yhteisömuotoiset kiinteistönomistajat. Jäsenet saavat monipuolista neuvontaa, opastusta ja koulutusta kiinteistölainsäädännön kysymyksissä, talous- ja veroasioissa sekä kiinteistönpidossa. Lue lisää jäsenpalveluistamme.

Yhdistyksellämme on jäseniä yli 450 ympäri Lappia. Jäsenistämme 84 % on asunto-osakeyhtiöitä ja loput muita kiinteistöyhtiöitä tai kiinteistöomistajia sekä muutamia kannatusjäseniä.

Taloyhtiön jäsenmaksu määräytyy kiinteistön kuutiotilavuuden mukaan. Haluan lisätietoa jäsenyydestä- kohdassa voit arvioida taloyhtiösi jäsenmaksun suuruutta huoneistoalan ja huoneistojen lukumäärän perusteella, jos rakennustilavuus ei juuri tällä istumalla ole silmiesi ulottuvilla. Varsinaiseen jäsenhakemukseen tieto kuutiotilavuudesta on kuitenkin täytettävä.

Hyödynnä maksuton tutustumisjäsenyys vuonna 2024

Jos taloyhtiö ei ole aiemmin ollut jäsenemme, voi taloyhtiö vielä vuonna 2024 kokeilla maksutonta tutustumisjäsenyyttämme. Liitä taloyhtiösi jäseneksemme nyt ja testaa jäsenpalveluitamme maksutta vuoden loppuun saakka! Tutustumisjäsenellä on kaikki jäsenedut ja -palvelut käytettävissään varsinaisen jäsenen tapaan. Tutustumisjäsenyys ei automaattisesti sido varsinaiseen jäsenyyteen seuraavana vuonna - mikäli tutustumisjäsen ei halua jatkaa varsinaisena jäsenenä vuonna 2025, on tutustumisjäsenen ilmoitettava asiasta / irtisanottava tutustumisjäsenyys marraskuun 2024 loppuun mennessä. Muussa tapauksessa tutustumisjäsenyys muuttuu varsinaiseksi jäsenyydeksi 1.1.2025. Taloyhtiön puheenjohtajalle lähetetään marraskuussa muistutusviesti aiheesta.

Taloyhtiöt, kiinteistöyhtiöt ja vuokratalot

Taloyhtiöt, kiinteistöosakeyhtiöt, vuokratalot ja muut kiinteistöt liittyvät jäseneksi oman alueensa kiinteistöyhdistykseen. Kiinteistöliittoon kuuluu 23 alueellista yhdistystä.

Yksityiset vuokranantajat

Yksityiset vuokranantajat voivat liittyä Suomen Vuokranantajien jäseneksi. Lisätietoa Suomen Vuokranantajista ja ajankohtaisista vuokraukseen liittyvistä asioista löydät Suomen Vuokranantajien sivuilta.