Jäsenpalvelut

Taloyhtiön johtaminen ja vastuullinen hoitaminen on vaativaa työtä, jossa tarvitaan osaamista, ammattitaitoa sekä tietoa asioista. Isännöitsijä ja taloyhtiön hallitus ovat vastuussa huomattavasta omaisuudesta sekä sen kunnossapidosta ja kehittämisestä.

Suomen Kiinteistöliitto ja Lapin alueellinen yhdistys palvelevat neuvomalla, kouluttamalla ja tuottamalla tietoa ja työkaluja jäsenilleen, jotta asioiden hoito taloyhtiöissä ja muissa jäsenkiinteistöissä sujuisi mahdollisimman hyvin. Kiinteistöliitto Lappi on Kiinteistöliiton paikallisyhdistyksistä pohjoisin ja toiminta-alue kattaa Lapin maakunnan lukuun ottamatta Kemi-Tornion aluetta. Kiinteistöliiton kiinteistölainsäädännön, talous- ja veroasioiden sekä kiinteistönpidon ammattilaiset välittävät alansa tuoreimman tiedon jäsentaloyhtiöiden hyödyksi tarjoamalla monipuolisia palveluja.

Kaikki palvelumme ovat jäsentalojen hallitusten, isännöitsijöiden sekä tilin- ja toiminnantarkastajien käytettävissä. Jäsenpalvelujen käyttö edellyttää voimassa olevaa jäsennumeroa.

Voit tutustu Kiinteistöliiton 2024 jäsenpalveluihin tarkemmin täällä.