Verkkokurssit

Kiinteistöliiton jäsenille on tarjolla useita maksuttomia verkkokursseja, joita voit suorittaa jäsensivujen kautta. Tutustu kursseihin täältä.

Isännöinnin ostaminen- verkkokurssista saat hyvät edellytykset onnistua taloyhtiöllesi sopivan isännöintiyrityksen ja isännöitsijän valinnassa.

HTHJ® - Hyväksytty taloyhtiön hallituksen jäsen on verkkokurssikokonaisuus, jossa käydään läpi taloyhtiön hallinnon perusasiat. Kurssit sopivat niin hallitustyötä aloitteleville kuin kokeneemmillekin hallituksen jäsenille.

Hallituksen puheenjohtajana taloyhtiössä – HTHJPLUS®-verkkokurssilla saat tietoa, taitoa ja vinkkejä hallituksen puheenjohtajuuden menestykselliseen hoitamiseen.

Toiminnantarkastuksen perusteet -verkkokurssi (HTHJPLUS®) on suunnattu taloyhtiöiden toiminnantarkastajille ja toiminnantarkastajiksi haluaville. Kurssilta saa kattavat perustiedot toiminnantarkastuksen tekemiseen.

Taloyhtiön pelastussuunnitelma (TaPe) -verkkokurssin avulla pystyt asiantuntijoiden ohjauksessa laatimaan taloyhtiöllesi asianmukaisen pelastussuunnitelman. Lisäksi saat ohjeita pelastussuunnitelman keskeisistä sisällöistä viestimiseen.

Videot

Taloyhtiön hallitus ja isännöitsijä voivat perehtyä videoiden avulla useisiin eri aiheisiin. Kiinteistöliiton tuottamista videoista on osa avoimesti kaikkien katsottavissa Kiinteistöliiton YouTube-videokanavalla ja osa on vain jäsentalojen johdon katsottavissa jäsensivujen kautta. Jäsensivuilta löytyy videoita mm. aiheista sähköautojen latauspisteet sekä taloyhtiön korjaushankkeet.