Viestintä

Kiinteistöliiton ja yhdistyksen viestintäpalvelut ovat jäsentaloyhtiöille väylä pysyä ajan tasalla kiinteistöalan asioista ja ilmiöistä. Viestintäpalvelumme välittävät asiantuntijatiedon sinne, missä sitä tarvitaan, eli taloyhtiöiden hallituksille ja isännöitsijöille.

Jäsentiedote

Yhdistyksen jäsentiedote ilmestyy noin 12 kertaa vuodessa sisältäen ajankohtaista asiaa mm. jäseneduista, tulevista koulutuksista ja kiinteistöalan uusimmista uutisista. Jäsentiedotteet löytyvät myös jäsensivuilta.

Suomen Kiinteistölehti

Kiinteistönpidon ja korjausrakentamisen erikoislehti ilmestyy 10 kertaa vuodessa. Kiinteistölehti välittää alan tuoreimmat uutiset, ilmiöt ja asiantuntija-artikkelit. Lehti on suunnattu taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, vuokratalojen johdolle sekä muille kiinteistöistä vastaavien yhtiöiden johdolle ja asiantuntijoille. Lehteä julkaisee Kiinteistöliitto ja sen kustantajana toimii Kiinteistömedia. Jäsentaloyhtiöt saavat jäsenetuna yhden paperilehtivuosikerran. Lisävuosikerrat ovat jäsenille edullisia. Lisäksi jäsen sivujen kautta pääsee lukemaan Kiinteistölehden digi- version.

Näköislehti sähköisenä ja uutiskirje
Kiinteistöliiton jäsensivujen kautta pääset lukemaan uusimman Kiinteistölehden sähköisenä näköislehtenä, sekä aiemmat lehdet viime vuosilta. Tilaa myös maksuton Kiinteistölehden uutiskirje sähköpostiisi täältä.

Seuraa meitä Facebookissa Kiinteistöliitto Lappi ry @kiinteistoliittolappi, niin saat nopeammin tietoa taloyhtiömaailman uutisista ja ajankohtaisista koulutuksista.

Uutiskirje osakkaille

Kiinteistöliiton uutiskirje osakkaille tuo ajankohtaista tietoa taloyhtiöasumisesta kaikille hyvästä kiinteistönpidosta kiinnostuneille. Voit tilata kirjeen sähköpostiisi täyttämällä tilauslomakkeen. Uutiskirje ilmestyy neljä kertaa vuodessa.

Uutiskirje ammattilaisille

Uutiskirje on tarkoitettu ammattilaisille, ja sen voi tilata lähettämällä sähköpostia osoitteeseen viestinta@kiinteistoliitto.fi.  Uutiskirje ilmestyy sähköisenä kerran kuussa.

Kiinteistöliiton Taloyhtiöille- sivu on kaikille avoin tietopankki

Tietoa taloyhtiön toiminnasta ja hyvästä hallinnosta löydät Kiinteistöliiton avoimilta sivuilta. Taloyhtiölle- sivulta löytyy sisältöä isännöinnistä, yhtiökokousasioista, taloyhtiön taloudesta, energia-asioista, turvallisuudesta sekä siitä miten asukas ja osakas voivat vaikuttaa oman taloyhtiönsä asioihin. Ajassa- osiosta löytyy tietoa tällä hetkellä ajankohtaisista aiheista mm. huoneistotietojärjestelmä ja sähköautojen latauspisteet. Taloyhtiöille- sivulle pääset tästä.

Seuraa

Kiinteistöliiton Lakipähkinä- blogi Kiinteistöliiton juristien ylläpitämän lakiblogi.

Taloyhtiökupla- podcast Podcastissa sukelletaan taloyhtiöelämän syvyyksiin. Alan johtavien vaikuttajien kanssa pohditaan, millaista hyvä elämä taloyhtiössä on ja paneudutaan ajankohtaisiin ongelmiin, joita taloyhtiön asukas voi kohdata.

Osakkaana saat tietoa myös näistä lähteistä