Jätehuoltomääräykset ja jätelaki – ​​​​​​​ajankohtaista taloyhtiöille Lapecon toimialueella

25.10.2022 klo 17.00

Kiinteistöliitto Lappi ry ja Lapin Jätehuolto kuntayhtymä Lapeco järjestävät yhteistyössä tiistaina 25.10. klo 17.00 – 18.30 webinaarin:

Jätehuoltomääräykset ja jätelaki – ajankohtaista taloyhtiöille ​​​​​​ Lapecon toimialueella

Webinaari on maksuton ja avoin kaikille aiheesta kiinnostuneille.

Webinaarissa Lapecon viestintäpäällikkö Aila Kauppila kertoo Enontekiön, Inarin, Kemijärven, Kittilän, Muonion, Pelkosenniemen, Sallan, Savukosken ja Sodankylän uusista kunnallisista jätehuoltomääräyksistä, jotka ovat päivitetty vastaamaan Suomen uutta jätelainsäädäntöä.

Tilaisuuden aikana läpikäydään taloyhtiöiden näkökulmasta määräysuudistuksen keskeisimpiä asioita, kuten hyötyjätteiden erilliskeräysvelvoitteita Inarin, Kemijärven, Kittilän ja Sodankylän kuntien taajamissa vähintään viiden asuinhuoneiston kiinteistöissä sekä kunnan hallinto- ja palvelutoiminnan kiinteistöissä.

Webinaarissa on varattu aikaa kysymyksille ja keskustelulle.

Kysymyksiä voi jättää etukäteen ilmoittautumislomakkeen "Kysymyksiä järjestäjälle"

Ilmoittautuminen webinaariin

Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki webinaaripäivänä.