Lapin Taloyhtiöpäivä 2023

09.10.2023 klo 13.00 Santa's Hotel Santa Claus

Tervetuloa Lapin taloyhtiöiden ykköstapahtumaan!

Lapin Taloyhtiöpäivä on Lapin alueen taloyhtiöiden hallituksille, isännöitsijöille, vuokrataloyhtiöiden toimitusjohtajille, kiinteistönhoitajille sekä kaikille muillekin taloyhtiöasioista kiinnostuneille tarkoitettu maksuton messu- ja seminaaritapahtuma

Tapahtumassa kohtaavat taloyhtiöiden toimijat sekä kiinteistöalan asiantuntijat ja palveluntarjoajat. Taloyhtiöiden hallitukset, isännöitsijät, kiinteistöalan toimijat sekä taloyhtiöasioista kiinnostuneet kokoontuvat tapahtumaan keskustelemaan ajankohtaisista asioista ja päivittämään osaamistaan sekä tutustumaan näytteilleasettajiin ja heidän tarjoamiinsa palveluihin.

Lue lisää tapahtuman nettisivuilta ja ilmoittaudu mukaan!

Lapin taloyhtiöpäivä 2023

Noudatamme viranomaisten ohjeita tapahtumien järjestämiseen liittyen. Tiedotamme mahdollisista muutoksista ilmoittautuneille sähköpostitse.