Korjaus- ja tekninen neuvonta laajeni – uudet palveluajat käytössä

Julkaistu: 01.10.2018

Valtakunnallinen korjausrakentamisneuvonta muuttui lokakuun alusta korjaus- ja tekniseksi neuvonnaksi, joka on jäsenten käytettävissä ma-to klo 10-12. Neuvontapalvelun puhelinnumero (09) 1667 6311 pysyy ennallaan. Kiinteistöliitto Uusimaan, Pirkanmaan ja Varsinais-Suomen alueella jäsentalojen edustajat saavat entiseen tapaan neuvontaa yhdistysten omilta asiantuntijoilta.

Kiinteistöliiton jäsenet saavat korjaus- ja teknistä neuvontaa neljänä päivänä viikossa aiemman kahden päivän sijaan. Neuvontapalvelun aukioloaika kasvoi kuudesta viikkotunnista kahdeksaan. Laajemmat palveluajat parantavat palvelujen saatavuutta jäsenten kannalta.

Korjaus- ja tekninen neuvonta palvelee puhelimitse jäsentalojen hallituksia ja isännöitsijöitä sekä vuokratalojen johtoa. Kiinteistön jäsennumero kysytään palvelussa ennen puhelun yhdistämistä asiantuntijalle, kuten muissakin valtakunnallisissa neuvontapalveluissa. Neuvontaa antavat vuoropäivinä Kiinteistöliitto Uusimaan, Kiinteistöliitto Pirkanmaan ja Kiinteistöliitto Varsinais-Suomen asiantuntijat. Palvelu on kaikkien Kiinteistöliiton alueellisten jäsenyhdistysten jäsentalojen käytettävissä.

Korjaus- ja tekninen neuvonta

ma-to 10-12