Kiinteistöliitto Lappi ry:n varsinainen kokous 2021

Julkaistu: 11.05.2021

Kiinteistöliitto Lappi ry:n varsinainen kokous pidettiin 10.5.2021

Juha Kauhanen jatkaa Kiinteistöliitto Lappi ry:n hallituksen puheenjohtajana.

Kiinteistöliitto Lappi ry:n varsinaisessa yhdistyksen kokouksessa 10.5.2021 oli edustettuna 29 jäsentä.

Kokouksessa käsiteltiin sääntömääräiset asiat sekä strategia 2021 - 2025. Kokous hyväksyi asiat hallituksen esitysten mukaisesti.

Jäsenmaksut päätettiin pitää ennallaan vuonna 2022, liittymisvuoden tutustumisjäsenyys on maksuton.

Hallitukseen puheenjohtajaksi valittiin Juha Kauhanen ja varapuheenjohtajaksi Heikki Jänkälä.

Hallituksen jäseniksi valittiin Ismo Riikonen, Juha Seppälä, Riitta Talviaho, Elli Köpman ja Tarja Räisänen.