Toimisto

96200 Rovaniemi

lappi@kiinteistoliitto.fi

Toimisto on avoinna ma-to klo 9 - 15

Elokuussa pidetään vielä poikkeavia aukioloaikoja, sovithan tapaamisen etukäteen!

Asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen asiantuntija vuodesta 1926

Kiinteistöliitto Lappi toimii alueensa kiinteistönomistajien etu- ja palvelujärjestönä. Palvelumme kattavat neuvonnan, koulutuksen, tiedotuksen sekä edunvalvonnan. Olemme osa Suomen Kiinteistöliittoa, johon kuuluu 23 paikallisyhdistystä ja valtakunnallinen toimialajärjestö Suomen Vuokranantajat ry, joka edustaa yksityisiä vuokranantajia. Näiden kautta noin 28.000 taloyhtiötä, joissa asuu lähes 2 miljoonaa suomalaista.

Kiinteistöliitto Lappi on paikallisyhdistyksistä pohjoisin ja toiminta-alue kattaa Lapin läänin lukuun ottamatta Kemi-Tornion aluetta. Jokainen uusi jäsenyhteisö lisää kannanottojemme painoarvoa ja parantaa palveluresurssejamme.

Olemme asumisen ja kiinteistönpidon alueellinen edunvalvoja, vaikuttaja ja asiantuntija. Yhdistyksen jäseninä on asunto- ja kiinteistöosakeyhtiöitä, vuokrataloyhtiöitä, toimitilakiinteistöjä sekä muita kiinteistönomistajatahoja. Jäsenemme saavat käyttöönsä alan tuoreimman tiedon sekä kiinteistöalaan erikoistuneiden asiantuntijoiden palvelut.